FAQ's

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Εαν δεν βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας, μπορέιτε να επικοινωνήσετε μαζί μας

  • Σύνδεση Internet
  • Ακουστικά ή Ηχεία & Μικρόφωνο
  • Web camera
  • Διεύθυνση email
  • Εγκατάσταση του zoom

Κλειστό group: 3-5 άτομα
Group: 6-12 άτομα

Σε περίπτωση που ο αριθμός των ατόμων ενός τμήματος μεταβληθεί  και για την εύρυθμη λειτουργία του φροντιστηρίου, γίνεται αυτόματη μεταβολή σε κλειστό group, το οποίο θα λειτουργεί με αναπροσαρμοσμένο-μειωμένο ωράριο. Σε περίπτωση μείωσης των ατόμων ενός τμήματος κάτω από 3 άτομα γίνεται συγχώνευση τμημάτων ιδίου επιπέδου.


Ενάρξεις τμημάτων πραγματοποιούνται τρεις φορές το χρόνο, κάθε Οκτώβριο, Φεβρουάριο και Ιούνιο. Εάν επιθυμείτε να παρακολουθήσετε ατομικά μαθήματα, τότε η έναρξη γίνεται οποιαδήποτε στιγμή αποφασίσετε εσείς

Συνεργαζόμαστε με το βιβλιοπωλείο READ στη Θεσσαλονίκη, όπου μπορείτε να βρείτε τα βιβλία σας πάντα σε διαθεσιμότητα. Εάν διαμένετε σε άλλη πόλη, τα βιβλία μπορούν να σας σταλούν με courier.

Χειμερινό ωράριο: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-22:30 & Σάββατο 10:00-15:00

Θερινό ωράριο: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-21:30


Υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Μπορείτε να συνδεθείτε από οπουδήποτε βρίσκεστε και έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο, ενώ ο καθηγητής και οι συμμαθητές σας βρίσκονται σε φυσική τάξη. Χάρη στις εξοπλισμένες αίθουσές μας, η ποιότητα του μαθήματος και η επικοινωνία με τον διδάσκοντα παραμένει άψογη.

Εαν τα μαθήματα δεν ξεκινήσουν ο σπουδαστής δεν έχει οικονιμκή υποχρέωση απέναντι στο φροντιστήριο και η προκαταβολή επιστρέφεται. Το ποσό της προκαταβολής όμως, δεν επιστρέφεται, εφόσον ο σπουδαστής έχει παρακολουθήσει μαθήματα. Το ποσό μπορεί να εξαργυρωθεί σε οποιαδήποτε γλώσσα και για ένα ημερολογιακό έτος από την ημερομηνία εγγραφής του σπουδαστή.

Σε περίπτωση που κάποιος σπουδαστής θέλει να διακόψει, πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσει αίτηση διακοπής, να τακτοποιήσει τις οικονομικές του υποχρεώσεις, αλλιώς θεωρείται ενεργός σπουδαστής. 

Ναι, εφόσον συμπληρώσει την αίτηση παγώματος και τακτοποιήσει τις οικονομικές του υποχρεώσεις μπορεί να παγώσει την φοίτηση για ένα ημερολογιακό χρόνο και να ενταχθεί σε τμήμα στο σημείο που διέκοψε.


Πλέον μπορεί να δοθεί έγκυρη απάντηση, αφού τα πορίσματα σημαντικού αριθμού ερευνών που έχουν διεξαχθεί εντός και εκτός Ευρώπης υπογραμμίζουν ότι τα παιδιά που μαθαίνουν μια δεύτερη γλώσσα πολύ νωρίς έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνουν πολύγλωσσα αργότερα, ενώ παρουσιάζουν δείγματα μεγαλύτερης γνωσιακής και κοινωνικής ανάπτυξης έναντι των παιδιών που δεν γνωρίζουν άλλη γλώσσα εκτός από τη μητρική τους.  Τα παιδιά που μιλούν δύο ή και τρεις γλώσσες φαίνεται να παρουσιάζουν μεγαλύτερα επίπεδα αυτοεκτίμησης, σεβασμού για τους άλλους και έχουν υψηλότερο βαθμό διαπολιτισμικής επίγνωσης. 

Η επιλογή να ξεκινά η εκμάθηση της ξένης γλώσσας σε όσο το δυνατό πιο μικρή ηλικία στηρίχτηκε από ειδικούς επιστήμονες οι οποίοι, υποστηρίζουν πως τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την πρώιμη εκμάθηση δεύτερης γλώσσας είναι πολλά. Μεταξύ αυτών: 

  • Ευνοείται ιδιαίτερα η ανάπτυξη της ικανότητας κατανόησης και κυρίως παραγωγής προφορικού λόγου, επειδή τα παιδιά έχουν μια τάση να «παίζουν» με τη γλώσσα και τους  ήχους της, η οποία τάση περιορίζεται με την πάροδο του χρόνου.
  • Σε μικρές ηλικίες τα παιδιά έχουν περισσότερα κίνητρα για μάθηση αφού τους είναι απολύτως φυσικό να ανταποκρίνονται με ενθουσιασμό στις νέες εμπειρίες και σε τεχνικές επανάληψης, μίμησης, κλπ. που εξυπηρετούν την εκμάθηση.
  • Οι δραστηριότητες που αξιοποιούν φανταστικές ιστορίες, παραμύθια, τραγούδια, παιχνίδια, κτλ. παροτρύνουν  τα παιδιά να αντιληφθούν τη γλώσσα ως «όλον», ένα σύνολο από λέξεις και φράσεις που παράγουν νόημα, και διευκολύνουν την προσέγγιση διαθεματικών εννοιών τις οποίες αργότερα, στις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού, τα παιδιά πρέπει να αναλύσουν και να επεξεργασθούν.
  • Καθώς το παιδί ανακαλύπτει έναν άλλον γλωσσικό κώδικα, πέραν της μητρικής του γλώσσας, αποκτά μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αναπτύσσει θετική στάση απέναντι σε άλλες γλώσσες και πολιτισμούς.
  • Η εκμάθηση της άλλης γλώσσας βοηθά το παιδί να συνειδητοποιήσει πώς λειτουργεί η μητρική του γλώσσα επειδή μοιραία τη συγκρίνει με την ξένη.
  • Η μεταφορά στρατηγικών από τη μητρική στην ξένη γλώσσα ενισχύει τις νοητικές διεργασίες και προωθεί τη γλωσσική ανάπτυξη γενικότερα. 
  • Η εκμάθηση μιας γλώσσας, πέραν της μητρικής, είναι πηγή πνευματικής απόλαυσης και συμβάλλει στην διεύρυνση του γνωστικού ορίζοντα του παιδιού. Τα γλωσσομαθή άτομα αντιλαμβάνονται καλύτερα όχι μόνο τον ξένο αλλά και το δικό τους πολιτισμό, γιατί μπαίνουν σε διαδικασίες σύγκρισης και ανάλυσης των φαινομένων και των συμπεριφορών.  
Ζητήστε πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρερει